پنجاب آئی پیڈ اسکیم برائے طلباء، آن لائن رجسٹریشن فارم

Rozigoseo
0

  وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے پنجاب آئی پیڈ سکیم کا آغاز کیا ہے جس کا مقصد صوبے بھر کے تمام سکولوں میں جدید ٹیکنالوجی کے ذریعے تعلیم میں انقلاب برپا کرنا ہے۔ یہ اقدام روایتی نصابی کتب کو آئی-پیڈ سے بدل دیتا ہے، سیکھنے کے لیے ایک عصری نقطہ نظر کو فروغ دیتا ہے اور ممکنہ طور پر بہتر تعلیمی نتائج حاصل کرتا ہے۔ وزیر اعلیٰ پنجاب مریم نواز نے پنجاب کے تمام سکولوں میں بچوں کو جدید ٹیکنالوجی کے ذریعے تعلیم دینے کے لیے پنجاب آئی پیڈ سکیم متعارف کرائی ہے۔ جس کے مطابق پنجاب کے تمام سکولوں میں کتابوں کی بجائے آئی پیڈز دیے جائیں گے تاکہ بچے جدید طرز تعلیم کو اپنائیں اور مستقبل میں اچھے نتائج حاصل کر سکیں۔

پنجاب حکومت نے آئی پیڈ اسکیم کب متعارف کرائی جائے گی اس کا جائزہ لینے کے لیے کمیٹی قائم کردی ہے۔ اس حوالے سے وزیر اعلیٰ پنجاب کی جانب سے ایچ ای سی کو ہدایات جاری کی گئی ہیں کہ آئی پیڈ سکیم کو پنجاب کے تمام سکولوں میں جلد از جلد نافذ کیا جائے۔

ایچ ای سی کے ذریعہ آئی پیڈ اسکیم سروے

پنجاب حکومت کی جانب سے آئی پیڈ سکیم شروع کرنے کے لیے ایچ ای سی کے تعاون سے پنجاب کے متعدد سکولوں میں سروے شروع کر دیا گیا ہے۔ اس سروے سے پتہ چلے گا کہ بچے جدید ٹیکنالوجی کے ذریعے کتنا سیکھ سکتے ہیں۔ اگر یہ سروے کامیاب ہوتا ہے تو پنجاب حکومت کی جانب سے آئی پیڈ سکیم کو پورے پنجاب میں نافذ کیا جائے گا اور پنجاب حکومت کی جانب سے تمام طلباء کو تعلیم کے لیے آئی پیڈز دیے جائیں گے۔

فوری تفصیلات کا ٹیبل

انیشی ایٹو پنجاب آئی پیڈ سکیم
چیف انیشیٹر وزیراعلیٰ مریم نواز
آئی پیڈ کے انضمام کے ذریعے تعلیم کو معروضی جدید بنانا
عمل درآمد پارٹنر ہائر ایجوکیشن کمیشن 
رجسٹریشن کا عمل ترقی کے تحت، منتخب شہروں میں پائلٹنگ
اہلیت کا معیار حاضری، تعلیمی کارکردگی، اسکول کا اندراج، تکنیکی مہارت
یہ سروے فی الحال ایچ ای سی اور پنجاب حکومت چند سکولوں میں کر رہا ہے۔ آئی پیڈ کے ذریعے جدید تعلیم کی فراہمی کے حوالے سے طلباء کی آراء حاصل کرنا اور انہیں مستقبل کے ورک پلان کے مطابق تیار کرنا۔

پنجاب آئی پیڈ سکیم رجسٹریشن کا عمل

پنجاب حکومت نے ابھی تک رجسٹریشن کا کوئی باقاعدہ طریقہ متعارف نہیں کرایا۔ اگر یہ کامیاب ہو جاتا ہے تو حکومت کو اس سکیم کے لیے باضابطہ فنڈنگ ​​اور رجسٹریشن کا طریقہ کار متعارف کروانا چاہیے۔ حکومت نے اعلان کیا ہے کہ یہ آئی پیڈ براہ راست اسکولوں میں تمام بچوں کو دیے جائیں گے۔ پنجاب آئی پیڈ سکیم کے تحت تمام بچوں کے لیے آئی پیڈز مفت ہوں گے۔ اور ان سے کچھ رقم وصول کی جائے گی۔
پنجاب حکومت نے آئی پیڈ کی فراہمی کے لیے اہلیت کا معیار مقرر کر دیا ہے۔ اگر بچے اہلیت کے معیار پر پورا اترتے ہیں تو انہیں آئی پیڈ دیا جائے گا۔ اہلیت کے معیار ذیل میں پیش کیے گئے ہیں۔
آئی پیڈ حاصل کرنے کے لیے، اسکول میں بچے کی حاضری 80 فیصد سے زیادہ ہونی چاہیے۔
بچے کا اسکول میں اعلیٰ تعلیمی ریکارڈ ہونا ضروری ہے۔
بچے کا داخلہ سرکاری سکول میں ہونا ضروری ہے۔

اکثر پوچھے گئے سوالات

پنجاب آئی پیڈ اسکیم کیا ہے؟

وزیراعلیٰ مریم نواز کی جانب سے شروع کی گئی پنجاب آئی پیڈ اسکیم کا مقصد پنجاب بھر کے تمام اسکولوں میں روایتی نصابی کتب کو آئی پیڈ سے تبدیل کرکے تعلیم کو جدید بنانا ہے۔ یہ اقدام جدید ٹیکنالوجی کے انضمام کے ذریعے سیکھنے کے نتائج کو بڑھانے کی کوشش کرتا ہے۔

پنجاب آئی پیڈ سکیم کون نافذ کر رہا ہے؟

پنجاب آئی پیڈ سکیم پنجاب حکومت ہائر ایجوکیشن کمیشن (ایچ ای سی) کے تعاون سے نافذ کر رہی ہے۔ ایچ ای سی اسکیم کی فزیبلٹی اور تاثیر کا جائزہ لینے کے لیے سروے کر رہا ہے۔

پنجاب آئی پیڈ سکیم سے طلباء کس طرح مستفید ہوں گے؟

اس سکیم کے تحت اعلیٰ حاضری اور تعلیمی کارکردگی کے حامل سرکاری سکولوں میں داخلہ لینے والے طلباء مفت میں آئی پیڈ حاصل کریں گے۔ آئی-پیڈ کا مقصد سیکھنے کے تجربات کو بہتر بنانا اور طلباء کو مستقبل کے تعلیمی چیلنجوں کے لیے تیار کرنا ہے۔

اسکیم کے تحت آئی پیڈ حاصل کرنے کے لیے اہلیت کے معیار کیا ہیں؟

آئی پیڈ کے لیے کوالیفائی کرنے کے لیے، طلبہ کو حاضری 80% سے زیادہ برقرار رکھنے، اعلیٰ تعلیمی ریکارڈ حاصل کرنے، اور پنجاب کے سرکاری اسکولوں میں داخلہ لینا چاہیے۔
ممکنہ اثر سیکھنے کے بہتر نتائج، ٹیکنالوجی تک مساوی رسائی
سروے کی کامیابی کے زیر التواء تمام اسکولوں تک مستقبل کے منصوبوں کی توسیع

نتیجہ

پنجاب حکومت کی مہتواکانکشی آئی پیڈ سکیم کا مقصد صوبہ بھر کے طلباء کے لیے تعلیمی فراہمی کو جدید بنانا اور سیکھنے کے نتائج کو بڑھانا ہے۔ جاری سروے کے کامیاب نتائج تک، اسکیم کو توسیع دی جائے گی تاکہ تعلیمی ٹیکنالوجی تک وسیع رسائی کو یقینی بناتے ہوئے تمام اسکولوں کو شامل کیا جاسکے۔ اہلیت کے طے شدہ معیار پر پورا اترنے والے طلباء کو آئی پیڈس ملیں گے، تعلیمی فضیلت اور باقاعدہ حاضری کو ترغیب دیتے ہوئے یہ اقدام تکنیکی طور پر مربوط تعلیم کی طرف تبدیلی کی طرف اشارہ کرتا ہے، پنجاب کو تعلیمی جدت طرازی میں سب سے آگے ہے۔
پنجاب حکومت نے اعلان کیا ہے کہ آئی پیڈ پراجیکٹ کے تحت سروے کامیاب ہونے کی صورت میں اسے پنجاب کے تمام سکولوں میں نافذ کر کے بچوں کو مفت آئی پیڈ فراہم کرے گی۔ تاکہ وہ جدید ٹیکنالوجی کا استعمال کرتے ہوئے تعلیمی میدان میں بہتر طریقے سے سیکھ سکیں اور اچھے نتائج دے سکیں۔ پنجاب حکومت نے اسکول میں اچھی کارکردگی دکھانے والے بچوں کو آئی پیڈ دینے کا اعلان کیا ہے۔ اور اسکول میں ان کی کلاسوں میں باقاعدگی سے آئی پیڈ اسکیم میں جائیں۔

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)